Mūsu komanda tikās ar projektu MOST Creative Camp un Progoolka dibinātājiem, lai noskaidrotu, kā radās ideja veidot un pārdot podkāstus, kas satur ekskursiju un smadzeņu kairināšanas elementus.
Sākotnēji bija MOST Creative Club — kreatīvo biznesa risinājumu aģentūra, kas nodarbojās ar komunikācijas risinājumiem un reklāmu. MOST Creative Club ietvaros tika veidotas reklāmas kampaņas uz dažādām Eiropas valstīm. 2019. gada vasarā komanda sadalījās un šodien aģentūra MOST Creative Club nav saistīta ar MOST Creative Camp un Progoolka projektiem.
Četrus gadus atpakaļ aģentūras ietvaros tika organizēts MOST Creative Practixe reklāmas apmācību kurss, kurā mācījās 50 līdz 60 studenti. Mēneša programmas ietvaros studenti divas nedēļas apguva kreatīvu veidošanu un divas nedēļas mācījās producēt. Apmācību beigās studenti veidoja nelielas reklāmas kampaņas. Pēc tam radās MOST Creative Camp nometne, kuras mērķis bija radīt kreatīvu domāšanu. Uz raksta tapšanas brīdi jau ir novadītas 29 nometnes.
Katrai nometnei ir sava tēma: pamata kreativitāte, izmaiņas un uzlabojumi, mūzika, storytelling, dizains, spēles, pilsēta un urbāna vide.
MOST Creative Camp dibinātāji nometnēs uzsāka testēt dažādu nestandarta izglītojošo formātu risinājumus un kādā brīdī izdomāja uzdevumu Pastaigas formātā. Cilvēkam pastaigājoties, balss austiņās atkārto programmas teorētisko daļu un dod arvien jaunus uzdevumus. Pēc pirmā uzdevumu ieraksta un jaunās metodikas izmantošanas dibinātāji nonāca pie secinājuma, ka studenti šādu formātu uztver ļoti labi. Ļoti bieži atsauksmēs jaunais apmācību formāts tika minēts kā labākais apmācību veids.
Skaitļi:
Progoolka projektam ir 2 virzieni: B2B un B2C. Pastaiga uzņēmumos var būt arī iekšēja, piemēram, kā jauno darbinieku adoptācijas instruments vai izglītojoša formātā.
Pakalpojuma sniegšanas process izskatās aptuveni šādi: pie komandas vēršas uzņēmuma HR. Tiek dots uzdevums par to kāda informācija ir jānovada uzņēmuma darbiniekiem. Pastaigas komanda izdomā scenāriju un izveido produktu. Gala rezultātā darbinieks iegūst nepieciešamās zināšanas neparastā, iesaistošā formātā – patstāvīgi izdomājot risinājumus. Neskatoties uz projekta web formātu, tas ir ērti lietojams arī mobilajās ierīcēs: apmeklē mājaslapu, veic apmaksu, ielādē programmu, ieslēdz to un ej pastaigāties.
Otrs pakalpojuma veids B2B – brendotās Pastaigas, fokusētas uz uzņēmuma klientiem. Piemēram, nesen tika realizētas kopīgas pastaigas ar zīmolu Adidas.
B2C Pastaigas ir iespējams iegādāties mājaslapā. Ir pieejamas “Pastaiga pa pilsētu”, “Pastaiga pa māju”, “Pastaiga kur sirds vēlas”.
Vispirms tiek izdomāts, par ko būs Pastaiga. Pēc tam tiek izveidots pakalpojuma “skelets”, kurš apraksta tēmu un uzdevumus, kuri būs jāpilda. Ja Pastaiga ir kopīgs projekts ar partneri, “skelets” ar to tiek saskaņots. Nākošajā solī scenārists raksta saturu. Tiek radīti specefekti, pieņemti lēmumi attiecībā uz to kādi trokšņi pievienojami, kur aizvietot balsi, lai veidotos neparasta un iesaistoša pieredze.
Pēc tam, kad scenārijs ir gatavs un tas ir apstiprināts, aktieris un skaņu režisors studijā ieraksta balsi. Vienlaicīgi ar tekstiem komponists raksta mūziku (speciāli paredzētu konkrētajai Pastaigai).
Pirms Pastaigas publicēšanas, veidotāji to izstaigā paši, lai pārbaudītu vai pietiks laika izdomāšanai. Pastaigas izveide mēdz būt arī strikti terminēta, piemēram sadarbībā ar Adidas Pastaigai bija jābūt gatavai nedēļas laikā. Mierīgā režīmā vienas Pastaigas izveide aizņem divas nedēļas.
No mārketinga redzesloka visefektīvākās ir rekomendācijas un sabiedrības viedoklis. MOST Creative Camp ir plašs sekotāju loks, kas seko jaunievedumiem. Tie ir nometņu dalībnieki un citu kreatīvās domāšanas produktu lietotāji.
Pakalpojuma veidotāji uztur aktīvas e-pastu izsūtnes, ar kuru palīdzību uztur atgriezenisko saiti ar klientiem. Katrs lietotājs pēc pirkuma veikšanas saņem uz e-pastu unikālu saiti, lai jebkurā brīdī varētu ērti noklausīties Pastaigu. Kopā ar saiti uz pakalpojumu lietotājs saņem īsu anketu, uz kuras jautājumiem tiek lūgts sniegt atbildes. Vidējais novērtējums ir 8 punkti no 10.
Pastaigas galvenie uzdevumi – B2C pārdošanas palielināšana un eksporta tirgu paplašināšana.
“Šobrīd tieši web nevis aplikācija ir optimālākais attīstības scenārijs, jo web mums dod iespēju ātri ieviest arvien jaunas Pastaigas un būt mierīgiem par to, ka pakalpojums darbosies kvalitatīvi uz jebkurām ierīcēm jebkurā pasaules malā”.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.