Google Display reklāma

google ads dashboard

Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    Google Display reklāma ir efektīvs veids, kā uzrunāt lietotājus, pirms tiem ir nepieciešamība pēc produkta. Tas var būt arī brīdī, kad tiek pētītas iespējas, kā atrisināt jau esošu problēmu, vai brīdī, kad tiek izvērtēti jūsu konkurentu piedāvājumi. Lielākā šī risinājuma priekšrocība ir parādīt reklāmu pareizajam lietotājam, pareizajā vietā un laikā.

    Vai kaut kas no turpmāk minētā šķiet pazīstams?

    Ja iepriekš minētais kaut daļēji atspoguļo Jūsu situāciju, ziniet, ka neesat vienīgais. Šīs problēmas risinām katru dienu un varam jums palīdzēt.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Google Display reklāmu

    Ideālā scenārijā vēlamies, lai potenciālais klients ierauga reklāmu, reaģē un pēc tam iegādājas produktu. Diemžēl šis pirkuma ceļš mēdz būt stipri garāks: ieraudzīja reklāmu, apskatīja preci, izlasīja atsauksmes, izvērtēja konkurentu piedāvājumus, gaidīja, kad kāds izziņos atlaides, un tikai pēc 20 dienām veica pirkumu.

    Ja kādā no posmiem potenciālais klients Jūs neierauga vai gūst negatīvu pieredzi ar Jūsu zīmolu, riskējat zaudēt šo klientu. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai ar investīcijām Google Ads Display reklāmā sasniedzat vēlamos pārdošanas rezultātus ar Jums vēlamo ROAS, ņemot vērā klientu sarežģītos pirkuma ceļus.

    Stratēģijas izveidē iekļausim to, kā Google Ads Display reklāma spēj veicināt pārdošanu un kādi vēl rīki var nodrošināt Jūsu KPI sasniegšanu.

    Pateicoties kopējai pieredzei, jau no pirmās dienas zinām, kāda Google Ads Display reklāmas vadīšanas pieeja un stratēģija var palīdzēt gūt tūlītējus pārdošanas rezultātus.

    Atskaites tiek veidotas, izmantojot Google Data Studio platformu. Tā sniedz iespēju sagatavot pārskatāmas un vizuālas atskaites par svarīgākajiem reklāmas aspektiem.

    Regulāri saņemsiet speciālistu ieteikumus par reklāmas kampaņu uzlabošanu, idejas mājaslapas pilnveidošanai, jaunus rīkus un iespējas, kas var palīdzēt pārsniegt noteiktos KPI.

    Kā mēs strādājam ar Google Display reklāmu?

    Pirms ķeramies klāt reklāmu veidošanai, mums ir svarīgi zināt Jūsu KPI jeb izmērāmu rezultātu, kas ir jāsasniedz. Šāda pieeja ļaus mūsu speciālistiem pievērsties reklāmas aspektiem, kas var tiešā veidā ietekmēt KPI izpildi.

    1

    1

    Auditorijas atlase

    Pirms tiek aktivizētas pirmās reklāmas kampaņas, ir svarīgi saprast:

    Šī informācija ļaus mums izveidot saistošas un uzrunājošas reklāmas dažādos formātos, kā arī jau no pirmās dienas uzrunāt visatbilstošāko mērķauditoriju.

    2

    2

    Lietotāju segmentācija

    Katrs lietotājs var atrasties citā pirkšanas posmā, tādēļ tie tiks iedalīti dažādos segmentos atkarībā no viņuto uzvedības, lai pēc tam parādītu vissaistošāko reklāmu, kas radīs pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu.

    3

    3

    Remārketings

    Veidojot personalizētas reklāmas, ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kuri ir apmeklējuši Jūsu mājaslapu. Praksē šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu.

    4

    4

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir kompetenti un ar pieredzi pieņemt lēmumus, kas pamatojas uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Google Ads reklāmas platformā. Pēc vajadzības tiek iesaistīti papildrīki, kas ļauj veikt vēl sīkāku analīzi.

    5

    5

    Optimizācija

    Katra Google Ads Display kampaņa tiek regulāri uzraudzīta, iekļaujot:

    6

    6

    Automatizācija

    Ņemot vērā, ka Google katru dienu attīsta mākslīgā intelekta iespējas, tagad ir īstais laiks izmantot Google izstrādātās automatizācijas stratēģijas. Pēc mūsu pieredzes, ieslēdzot automatizāciju ar noteiktiem nosacījumiem, novērojam vērā ņemamu pieaugumu konversijās.

    7

    7

    Testēšana

    Regulāri tiks testēti dažādi reklāmas elementi: reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un piedāvājumu iestatījumi, atslēgvārdi u. c.

    8

    8

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākumā vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem par pagājušo periodu, pamatojoties uz klienta noteiktajiem KPI.

    Stratēģiska pieeja pārdošanas apjomu palielināšanai

    Arvien vairāk uzņēmumu saprot digitālā mārketinga nozīmi biznesa mērķu sasniegšanā. Tā rezultātā konkurenti ir spējīgi pārvilināt tos klientus, kuri aktīvi meklē produktus populārākajos meklētājos, piem., Google un Yandex.

    Lai nepieļautu tādas situācijas, ir svarīgi vienlaicīgi izmantot vairākus reklāmas avotus, kas ir spējīgi darboties tandēmā.

    Reklāmas risinājumi, kas iet kopā ar Google Display reklāmu:

    Šie ir tikai daži no reklāmas avotiem, kas spēj papildināt cits citu. Ja vēlaties noskaidrot, kuru risinājumu kombinācija ir piemērota Jūsu biznesam, spiediet turpmāk un piesakieties konsultācijai.

    Pieteikties bezmaksas konsultācijai

      • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
      • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
      • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

      ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI