Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    Youtube ir pasaules lielākais video portāls un otra lielākā meklētājsistēma pēc Google. Lai veicināt uzņēmuma izaugsmi, Youtube ir vietne, kurā jums jābūt pamanāmiem. Uzrunājiet savu mērķauditoriju ar aizraujošiem video vai uz pārdošanu orientētiem baneriem.

    Vai kaut kas no turpmāk minētā šķiet pazīstams?

    Ja iepriekš minētais kaut daļēji atspoguļo Jūsu situāciju, ziniet, ka neesat vienīgais. Šīs problēmas risinām katru dienu un varam Jums palīdzēt.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Youtube reklāmu:

    Ideālā scenārijā vēlamies, lai potenciālais klients ierauga reklāmu, reaģē un pēc tam iegādājas produktu. Diemžēl īstenībā šis pirkuma ceļš mēdz būt stipri garāks: ieraudzīja reklāmu, apskatīja preci, izlasīja atsauksmes, izvērtēja konkurentu piedāvājumus, gaidīja, kad kāds izziņos atlaides, un tikai pēc 20 dienām veica pirkumu.

    Ja kādā no posmiem potenciālais klients Jūs neierauga vai gūst negatīvu pieredzi ar Jūsu zīmolu, riskējat zaudēt šo klientu. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai ar investīcijām Youtube reklāmā sasniedzat vēlamos pārdošanas rezultātus ar Jums vēlamo ROAS, ņemot vērā klientu sarežģītos pirkuma ceļus.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Youtube reklāmu:

    Stratēģijas izveidē iekļausim to kā Youtube reklāma spēj veicināt pārdošanu un kādi vēl rīki var nodrošināt Jūsu KPI sasniegšanu;

    Pateicoties kopējai pieredzei, jau no pirmās dienas zinām, kāda Youtube reklāmas vadīšanas pieeja un stratēģija var palīdzēt iegūt tūlītējus pārdošanas rezultātus;

    Atskaites tiek veidotas, izmantojot Google Data Studio platformu. Tā sniedz iespēju sagatavot pārskatāmas un vizuālas atskaites par svarīgākajiem reklāmas aspektiem;

    Regulāri saņemsiet speciālista ieteikumus par reklāmas kampaņu uzlabošanu, idejas mājaslapas pilnveidošanai, jaunus rīkus un iespējas, kas var palīdzēt pārsniegt noteiktos KPI;

     

    Kā mēs strādājam ar Youtube reklāmu?

    Pirms ķeramies klāt reklāmu veidošanai, mums ir svarīgi zināt Jūsu KPI jeb izmērāmu rezultātu, kas ir jāsasniedz. Šāda pieeja ļaus mūsu speciālistiem pievērsties reklāmas aspektiem, kas var tiešā veidā ietekmēt KPI izpildi.

    1

    1

    Auditorijas atlase

    Pirms tiek aktivizētas pirmās reklāmas kampaņas, ir svarīgi saprast:

    Šī informācija ļaus izveidot saistošas un uzrunājošas reklāmas dažādos formātos, kā arī jau no pirmās dienas uzrunāt visatbilstošāko mērķauditoriju.

    2

    2

    Lietotāju segmentācija

    Katrs lietotājs var atrasties citā pirkšanas posmā, tādēļ tie tiks iedalīti dažādos segmentos atkarībā no to uzvedības, lai pēc tam parādītu vissaistošāko reklāmu, kas radīs pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu.

    3

    3

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir kompetenti un ar pieredzi pieņemt lēmumus, kas pamatojas uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Google Ads reklāmas platformā. Pēc vajadzības tiek iesaistīti papildrīki, kas ļauj veikt vēl sīkāku analīzi.

    4

    4

    Remārketings

    Veidojot personalizētas reklāmas, ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kuri ir apmeklējuši Jūsu mājaslapu vai skatījuši Jūsu video. Praksē šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu

    5

    5

    Optimizācija

    Katra Youtube kampaņa tiek regulāri uzraudzīta, iekļaujot:

    6

    6

    Automatizācija

    Ņemot vērā, ka Google katru dienu attīsta mākslīgā intelekta iespējas, tagad ir īstais laiks izmantot Google izstrādātās automatizācijas stratēģijas. Pēc mūsu pieredzes, ieslēdzot automatizāciju ar noteiktiem nosacījumiem, novērojam vērā ņemamu pieaugumu konversijās.

    7

    7

    Testēšana

    Regulāri tiek testēti dažādi reklāmas elementi: reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un piedāvājumu iestatījumi, atslēgvārdi u. c.

    8

    8

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākumā vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem par pagājušo periodu, pamatojoties uz klienta noteiktajiem KPI.

    Stratēģiska pieeja pārdošanas apjomu palielināšanai

    Youtube ir tikai daļa no veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas. Kad ar video esat uzrunājuši auditoriju, liela daļa nebūs gatava iepirkties tūlīt pat. Tādēļ ir svarīgi parūpēties, lai šī auditorija nepāriet pie konkurentiem, kad potenciālais klients sāk meklēt produktu vai pakalpojumu Google meklētājā.

    Lai nepieļautu tādas situācijas, ir svarīgi vienlaicīgi izmantot vairākus reklāmas avotus, kas ir spējīgi darboties tandēmā.

    Reklāmas risinājumi, kas iet rokrokā ar Youtube reklāmu:

    Šie ir tikai daži no reklāmas avotiem, kas spēj papildināt cits citu. Ja vēlaties noskaidrot, kuru risinājumu kombinācija ir piemērota Jūsu biznesam - piesakieties konsultācijai.  

    Pieteikties bezmaksas konsultācijai

      • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
      • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
      • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

      ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI