Facebook un Instagram reklāma

fbinnst

Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    Facebook un Instagram reklāma ir viena no mūsdienās efektīvākajām metodēm, kā palielināt uzņēmuma veiktspēju. Sociālo tīklu reklāma ir piemērota kā maziem, tā arī lieliem uzņēmumiem.

    Pateicoties Facebook un Instagram pieejamajiem datiem par lietotāju uzvedību un interesēm, tie sniedz iespēju atlasīt un uzrunāt ļoti precīzu mērķauditoriju ar iespējami mazākām izmaksām.

    Vai kaut kas no turpmāk minētā šķiet pazīstams?

    Ja iepriekš minētais kaut daļēji atspoguļo Jūsu situāciju, ziniet, ka neesat vienīgais. Šīs problēmas risinām katru dienu un varam Jums palīdzēt.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Facebook un Instagram reklāmu:

    Ideālā scenārijā mēs gribam, lai potenciālais klients ierauga reklāmu, reaģē un pēc tam iegādājas produktu. Diemžēl, realitāte šis pirkuma ceļš mēdz būt stipri garāks – ieraudzīja reklāmu, apskatīja preci, izlasīja atsauksmes, izvērtēja konkurentu piedāvājumus, gaidīja, kad kāds izziņos atlaides un tikai pēc 20 dienām veica iegādi.

    Ja kādā no posmiem potenciālais klients jūs neierauga vai iegūst negatīvu pieredzi ar jūsu zīmolo, jūs riskējat zaudēt šo klientu. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai ar investīcijām Google Ads Display reklāmā, jūs sasniedzat vēlamos pārdošanas rezultātus ar jums vēlamo ROAS, ņemot vērā klientu sarežģītos pirkuma ceļus.

    Stratēģijas izveidē mēs iekļausim kā Facebook un Instagram reklāma spēj veicināt pārdošanu un kādi vēl rīki var nodrošināt jūsu KPI sasniegšanu.

    Pateicoties kopējai pieredzei, mēs jau no pirmās dienas zinām, kāda Facebook un Instagram reklāmas vadīšanas pieeja un stratēģija var palīdzēt iegūt tūlītējus pārdošanas pieaugumus.

    Atskaites tiek veidotas, izmantojot Google Data Studio atskaišu platformu. Tā sniedz iespēju sagatavot pārskatāmas un vizuālas atskaites par svarīgākajiem reklāmas aspektiem.

    Regulāri saņemsiet rekomendācijas no speciālista – par reklāmas kampaņu uzlabošanu, idejas mājaslapas pilnveidošanai, jaunu rīkus un fīčas, kas var palīdzēt pārsniegt noteiktos KPI.

    Kā mēs strādājam ar Facebook un Instagram reklāmu?

    Pirms ķeramies klāt reklāmu veidošanai, mums ir svarīgi zināt Jūsu KPI jeb izmērāmu rezultātu, kas ir jāsasniedz. Šāda pieeja ļaus mūsu speciālistiem pievērsties reklāmas aspektiem, kas var tiešā veidā ietekmēt KPI izpildi.

    1

    1

    Auditorijas atlase

    Pirms tiek palaistas pirmās reklāmas kampaņas, ir svarīgi saprast:

    Šī informācija ļaus mums izveidot saistošas un uzrunājošas reklāmas dažādos formātos, kā arī no pirmās dienas uzrunāt visatbilstošāko mērķauditoriju.

    2

    2

    Lietotāju segmentācija

    Katrs lietotājs var atrasties citā pirkšanas posmā, tādēļ tie tiks iedalīti dažādos segmentos atkarībā no to uzvedības, lai pēc tam parādītu vissaistošāko reklāmu, kas radīs pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu.

    3

    3

    Remārketings

    Veidojot personalizētas reklāmas, ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kuri ir apmeklējuši Jūsu mājaslapu vai mijiedarbojušies ar Jūsu Facebook un Instagram biznesa lapu. Praksē šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu.

    4

    4

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir kompetenti un ar pieredzi pieņemt lēmumus, kas pamatojas uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Facebook un Instagram reklāmas platformās. Pēc vajadzības tiek iesaistīti papildrīki, kas ļauj veikt vēl detalizētāku analīzi.

    5

    5

    Optimizācija

    Katra Facebook un Instagram kampaņa tiek regulāri uzraudzīta, iekļaujot:

    6

    6

    Automatizācija

    Ņemot vērā, ka Facebook katru dienu attīsta mākslīgā intelekta iespējas, tagad ir īstais laiks izmantot Facebook izstrādātās automatizācijas stratēģijas. Pēc mūsu pieredzes, ieslēdzot automatizāciju ar noteiktiem nosacījumiem, novērojam vērā ņemamu pieaugumu konversijās.

    7

    7

    Testēšana

    Regulāri tiks testēti dažādi reklāmas elementi: reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un piedāvājumu iestatījumi, atslēgvārdi u. c.

    8

    8

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākumā vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem par pagājušo periodu, pamatojoties uz klienta noteiktajiem KPI.

    Stratēģiska pieeja pārdošanas apjomu palielināšanai

    Arvien vairāk uzņēmumu saprot digitālā mārketinga nozīmi biznesa mērķu sasniegšanā, tādējādi konkurenti ir spējīgi pārvilināt Jūsu uzrunātos klientus, kuri aktīvi meklē produktus populārākajos meklētājos, piem., Google un Yandex.

    Lai nepieļautu tādas situācijas, ir svarīgi vienlaicīgi izmantot vairākus reklāmas avotus, kas ir spējīgi darboties tandēmā.

     

    Reklāmas risinājumi, kas iet rokrokā ar Facebook un Instagram reklāmu:

    Šie ir tikai daži no reklāmas avotiem, kas ir spējīgi viens otru papildināt. Ja vēlies noskaidrot, kuru risinājumu kombinācija ir piemērota jūsu biznesam, spied zemāk un piesaki konsultāciju.

    Pieteikties bezmaksas konsultācijai

      • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
      • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
      • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

      ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI