BLOGS

    image4

    Digitālā mārketinga aģentūra un klients

    Digitālā mārketinga aģentūra un klients – kāpēc atjaunot zaudēto uzticēšanos? Slēptas komisijas maksas, neieinteresētība, izvairīšanās no komunikācijas un pavirša attieksme pret klientu visā pasaulē pēdējo gadu […]
    search-ads

    Apple Search Ads

    Apple Search Ads, arī zināms kā ASA, ir iegūšanas kanāls, kas savieno mārketinga speciālistus ar pareizo mērķa auditoriju. Ar Apple Search Ads palīdzību aplikācijas tirgotājs var […]
    Will Telegram replace WhatsApp?

    Vai Telegram aizvietos WhatsApp?

    WhatsApp globāla atinstalēšana, Parler izslēgšana no Appstore un Google Play.  Telegram lietotnes episkais pieaugums, kļūstot par otro augšupielādētāko lietotni ASV. Ko vēl mums nesīs 2021. gads? […]
    skitterphoto-1987-default

    FARMĀCIJAS NOZARES DIGITALIZĀCIJA

    Kā notiek farmācijas nozares digitalizācija pēdējos 2 gados? Farmācijas nozare digitālās integrācijas ziņā vēsturiski atpaliek no citām jomām. To labi atspoguļo salīdzinoši mazā mārketinga budžeta daļa, […]
    telephone-586268_1920

    7 RUPJAS KĻŪDAS E-KOMERCIJĀ

    Par e-komercijas pārskatu veidošanu “Google Analytics” sarakstīti jau kilometriem gari raksti un diskusijas dažādos forumos. Neraugoties uz to, vēl joprojām ir ne mazums problēmu un kļūdu, […]
    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI