
Video ietekme sociālajos medijos
Pirms sākāt lasīt šo ierakstu, visticamāk, skatījāties video. Statistika par 2021. gadu liecina, ka 92 % interneta lietotāju pavada laiku, skatoties video. Arvien vairāk uzņēmumu sāk […]

2023. gada Mārketinga Tendences, kurām Vērts Sekot Līdzi
2023. gads ir nupat sācies, un situācija mainās tik ātri, ka ir grūti sekot līdzi visām izmaiņām. Sākot ar bitcoin un metaverse uzplaukumu un beidzot ar mākslīgā intelekta […]

Google Analytics 4 – Nākotne Datu Analizēšanā!
Ja vēl neesi paspējis uzstādīt GA4, lūdzu pievērs uzmanību šai informācijai! Sākot ar 2023. gada 1. jūliju Google Analytics izbeidz savu darbību. Tas nozīmē, ka sākot […]

Vai reklāma Telegram ir piemērota ikvienam?
RealWeb mārketinga aģentūra paziņo par Telegram reklāmas iespējām. Klientu preces un pakalpojumus Telegram mesendžerī mēs virzām kopš šī gada jūlija. Šo piecu mēnešu laikā esam ieguvuši […]

ZUDUSI UZTICĪBA STARP KLIENTIEM UN DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AĢENTŪRĀM. Kas tam ir par iemeslu, un kāpēc būtu vērts atjaunot attiecības?
Digitālā mārketinga aģentūra un klients – kāpēc atjaunot zaudēto uzticēšanos? Slēptas komisijas maksas, neieinteresētība, izvairīšanās no komunikācijas un pavirša attieksme pret klientu visā pasaulē pēdējo gadu […]

Apple Search Ads
Apple Search Ads, arī zināms kā ASA, ir iegūšanas kanāls, kas savieno mārketinga speciālistus ar pareizo mērķa auditoriju. Ar Apple Search Ads palīdzību aplikācijas tirgotājs var […]

Business to Robot to Consumer (B2R2C) jeb Bizness-Robots-Patērētājs – kā tas mūs ietekmēs?
B2R2C, plašāk zināms kā Business-to-Robot-to-Consumer jeb Bizness-Robots-Patērētājs, ir trends, ar kuru daudzi no mums saskarsies tuvākajā nākotnē. Šobrīd tiek uzskatīts, ka mēs pārdodam lielas naudas summas […]

Kā brendi palīdz videi kļūt ilgstpējīgākai?
Vai jūs esat kādreiz izdzirdējuši vārdu ‘’ilgtspējība’’? Šobrīd izpratne par šo terminu ir slavas virsotnē, ko arī apliecina šī termina pielietojums visās iespējamās industrijās, kā piemēram, […]

Augmented Reality (AR) jeb paplašinātā realitāte ir mārketinga nākotne 2021. gadā
Tas nav noslēpums, ka AR ir mārketinga nākotne, kā arī ka tas palīdzēs uzlabot pārdošanas rezultātus ne tikai lielajiem, bet visiem brendiem. Pētījuma autori no Hongkongas […]

6 padomi, kā motivēt kolēģus
Pašreizējie laiki ir mainījuši gandrīz visu mūsu dzīvēs – no veida, kā mēs strādājam līdz veidiem, kā mēs komunicējam un pavadām brīvo laiku. Viss šis ietekmē […]

Vai Telegram aizvietos WhatsApp?
WhatsApp globāla atinstalēšana, Parler izslēgšana no Appstore un Google Play. Telegram lietotnes episkais pieaugums, kļūstot par otro augšupielādētāko lietotni ASV. Ko vēl mums nesīs 2021. gads? […]

Kā palielināt ROI, izmantojot GOOGLE SEARCH 360?
Mēs jūs nepārsteigtu, ja teiktu, ka Google Ads ir kļuvis par neaizstājamu rīku jebkuram uzņēmumam, kurš vēlas palielināt apmeklējumu uz mājas lapu. Pamatojoties uz 2019. gada […]

No auditorijas uzrunāšanas līdz pārdošanai. YouTube reklāmu jaunumi 2021. Vienkārši par sarežģīto!
Aktīvo YouTube lietotāju skaits pasaulē ir sasniedzis 2 miljardus mēnesī un 30 miljonus dienā, tādējādi YouTube ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem medijiem reklāmdevēju vidū. Google aktīvi veido […]

Būtisks Display & Video risinājums mārketinga ekspertiem 2021.gadā
Kāpēc ar Google Ads vairs nepietiek? Tā kā tirgū ir ļoti liels ar e-komercijas uzņēmumu pieplūdums, katra šāda uzņēmuma digitālā mārketinga komandai kļūst arvien grūtāk panākt […]

FARMĀCIJAS NOZARES DIGITALIZĀCIJA
Kā notiek farmācijas nozares digitalizācija pēdējos 2 gados? Farmācijas nozare digitālās integrācijas ziņā vēsturiski atpaliek no citām jomām. To labi atspoguļo salīdzinoši mazā mārketinga budžeta daļa, […]

7 RUPJAS KĻŪDAS E-KOMERCIJĀ
Par e-komercijas pārskatu veidošanu “Google Analytics” sarakstīti jau kilometriem gari raksti un diskusijas dažādos forumos. Neraugoties uz to, vēl joprojām ir ne mazums problēmu un kļūdu, […]