Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    Google Analytics ir viens no svarīgākajiem digitālā mārketinga rīkiem. Tas ļauj katram reklāmdevējam atbildēt uz svarīgākajiem jautājumiem: kāda ir atdeve no reklāmas kampaņām un kā varu palielināt pārdošanas apjomus?

    Vai kaut kas no turpmāk minētā šķiet pazīstams?

    Lai atrisinātu šis problēmsituācijas, ir jāveic papildu uzstādījumi Google Analytics rīkā. Šie uzstādījumi pavērs neskaitāmas iespējas, kā analizēt datus, kas ļaus Jums pieņemt argumentētus lēmumus biznesa darbības uzlabošanai.

    Konversiju jeb mērķu uzstādīšana

    Svarīgākais uzstādījums, kas ir jāveic pēc tam, kad lapā ir veiksmīgi ievietots Google Analytics rīks. Konversiju uzskaite ir paredzēta, lai izvērtētu reklāmas kampaņu un citu avotu ietekmi uz pārdošanu.

    Konversija ir izmērāms rezultāts, ko vēlaties sasniegt ar reklāmas kampaņām, kas tiešā veidā ietekmēs Jūsu uzņēmuma pārdošanas apjomus.

    Konversija var būt:

    PirkumsIeņēmumiPieteikums uz konsultācijuAbonēšana
    ZvansEpastu ievākšanaKontaktformas aizpildīšanau.c.

    Ja Jūsu uzņēmums nodarbojas ar pārdošanu tiešsaistē, ir jāuzstāda e-komercijas atsekošana. Tā ļaus atsekot pirkumus, ieņēmumus, uzzināt pārdotākos produktus, piedāvās iespējas, kā uzlabot pirkšanas procesu, u. c.

    Lietotāju uzvedības analīze

    Pozitīva lietotāju pieredze ar Jūsu mājaslapu var ietekmēt mājaslapas pozīcijas meklētājsistēmās Google, Yandex, Bing u. c. un palielināt konvertācijas procentu.

    Google Analytics piedāvā neskaitāmus rādītājus, kas atspoguļo lietotāju iesaisti mājaslapā.

    Varat uzzināt:

    Rodot atbildi uz šiem jautājumiem, varēsiet uzzināt, kādas izmaiņas ‒ gan saturiskas, gan dizaina, gan tehniskas ‒ ir jāveic mājaslapā. Mājaslapas pilnveidošana ir pastāvīgs process, kas ļauj uzlabot pārdošanas rādītājus, papildus neieguldot reklāmā.

    Šī informācija var arī palīdzēt saprast mērķauditorijas paradumus un intereses, kur to var izmantot, plānojot citas tiešsaistes/bezsaistes mārketinga aktivitātes.

    Konversiju otimizācija (CRO jeb conversion rate optimization)

    Konversiju otimizācija ir process, kura laikā tiek izmantota informācija par lietotāju uzvedības paradumiem, lai palielinātu mājaslapas konvertācijas procentu.

    Šī informācija tiek izmantota, lai veiktu ar datiem pamatotus pieņēmumus par to, kas mājaslapā būtu jāmaina: galvenās lapas izkārtojums, Call-to-action pogu izmēri un krāsas, checkout procesa pārveidošana, saturiskas izmaiņas u. c.

    Konversiju otimizācijas laikā tiek veikti A/B testi jeb vienlaikus lietotājiem tiek rādītas divas dažādas mājaslapas versijas. Mērķis ir noskaidrot, kurai versijai ir lielāks potenciāls pārvērst mājaslapas apmeklētāju par klientu.

    Konversiju optimizācijas process

    Kad mērķi ir noteikti, ir jāpārliecinās, vai tie tiek pareizi uzskaitīti Google Analytics un pārējos CRO rīkos. Interneta veikaliem ir ļoti svarīgi, lai būtu uzstādīta pilnā e-komercija, jo tā dos ieskatu par skatītākajām precēm, cik un kuras preces tiek pievienotas grozā un kuras tiek iegādātas un par kādām summām. Šī informācija būs noderīga, lai noteiktu pirkšanas procesa polnveidošanas iespējas.

    Kad mērķi ir noteikti, ir jāpārliecinās vai tie pareizi uzskaitās iekš Google Analytics un pārējos CRO rīkos. Internetveikaliem ir ļoti svarīgi, lai būtu uzstādīta pilnā ekomercija, jo tā dos ieskatu par skatītākajām precēm, cik un kuras preces tiek pievienotas grozā un kuras tiek iegādātas un par kādām summām. Šī informācija būs noderīga, lai noteiktu pirkšanas procesa pilnveidošanas iespējas.

    Lapas ielādes laiks: tiek noteikts, cik ātri lapas tiek ielādētas dažādās ierīcēs. Ilgs ielādes laiks negatīvi ietekmē konversiju apjomu.

    Demogrāfiskie dati: tiek izvērtēts, vai lietotāju uzvedība atšķiras atkarībā no dzimuma, vecuma un atrašanās vietas.

    Apmeklējuma avoti: tiek noteikti visefektīvākie avoti, pamatojoties uz konversiju apjomu. Tādā veidā speciālisti primāri varēs koncentrēties, lai palielinātu atdevi tieši no šiem avotiem.

    Uzturēšanās laiks: tas sniegs iespēju uzzināt, kurās lapās ir jāuzlabo saturs un tā vizualizācija.

    Pirkšanas process (interneta veikaliem): tiek pētīts, cik daudz preču tiek apskatīts, ievietots grozā un beigās nopirkts, kā arī, cik daudz lietotāju procentuāli nepāriet no viena posma uz otru.

    Ja datu uzkrāšana darbojas precīzi un ir noteikti biznesa mērķi, var sākt pirmās hipotēzes izvirzīšanu. Parasti sāk ar pirkšanas procesa pilnveidošanu. Ņemot vērā datus no mājaslapas audita par pirkšanas procesu, tiek izvirzītas pirmās hipotēzes.

    No izvirzītajām hipotēzēm īstenošanai tiek izvēlētas tās, kas potenciāli visvairāk var ietekmēt konvertācijas procentu. Tas, cik daudz testu tiks palaisti vienlaicīgi, ir ļoti atkarīgs no mājaslapas kopējā apmeklējuma.

    No izvirzītajām hipotēzēm īstenošanai tiek izvēlētas tās, kas potenciāli visvairāk var ietekmēt konvertācijas procentu. Tas, cik daudz testu tiks palaisti vienlaicīgi, ir ļoti atkarīgs no mājaslapas kopējā apmeklējuma.

    Kad AB testi ir palaisti, tiek sekots līdzi, kā tie ietekmē rezultātu. Brīdi, kad kāds no testiem ir bijis veiksmīgs, tas tiek īstenots pašā mājaslapā. Pat tad, ja veiksmīgais tests ir ieviests lapā, tiek sekots līdzi rezultātam, lai nepieļautu, ka tas negatīvi ietekmē konvertācijas procentu.

    Pieteikties bezmaksas konsultācijai

      • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
      • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
      • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

      ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI