Kā palielināt ēdienu pārdošanu tiešsaistē 6 mēnešos. Pieaugums par 250%!
Par uzņēmumu: Pica Lulū ir viens no lielākajiem picēriju tīkliem, kas picu rullēšanas un cepšanas prasmēs ir ieguldījis vairāk nekā 25 gadus. Viss sākās 1993. vai 1994. gadā (bet kurš vairs to atceras?), kad no Kanādas uz Latviju atveda ideju par “īstām amerikāņu picām”: lielām, bagātīgām un gardām, un mazliet “kreizī”. Šo gadu laikā “Pica Lulū” ir pieslīpējusi cepšanas prasmes un garšu nianses, lai tās kļūtu par “īstām picām” tāpēc šodien var godīgi teikt, ka viņi diktē picu tendences Latvijā.
Periods: 2017 – 2020
2017 – e-komercijas uzstādīšana, KPI noteikšana, sasniegt ievērojamu e-komercijas pārdošanas uzlabojumu, detalizēta kanālu (pirkumi tiešsaistē, picērijās, pasūtījumi pa tālruni) un top pārdotāko produktu apjomu izvērtēšana.
2018-2020 – Vismaz trīs reizes palielināt pārdošanas apjomus internetā (peļņa, ieņēmumi), samazināt CPA, palielināt ROAS, veicināta zīmola atpazīstamība e-komercijas vidē. Turpināt palielināt pārdošanas apjomus e-komercijas vidē, piedāvājot tirgū jaunus produktus.
2018-2019 – papildu SEO uzlabojumi.
Detalizēts ikmēneša izvērtējums (iesniedzot to uzņēmuma vadībai):
E-komercijas uzstādīšana pavēra sekojošas iespējas:
Ieņēmumi EUR
Pirkumu skaits
Ieņēmumi EUR no Paid Search & Display & Organic Search
Pirkumu skaits no Paid Search & Display & Organic Search
CPO (Cost Per Order) izmaiņas
Reklāmu automatizācija. Tika testēti dažādi reklāmu automatizācijas risinājumi: Target ROAS, maximize ROAS, Target CPA. Secinājums – visas automatizācijas stratēģijas ir jātestē un jāvērtē to rezultāti. Ne vienmēr Google rekomendētā ROAS stratēģija sniegs labāko pārdošanas rezultātu.
Kontu struktūra. Pareizas kontu struktūras rezultātā lietotājs uzreiz atrod aktuālo informāciju par precēm ar cenām, to atlaidēm, kā arī tiek novirzīts uz meklētās preces sadaļu. Tā rezultātā samazinās CPC (cost per click) un palielinās reklāmas rādījumu skaits. Tiek sasniegts augstāks pārdošanas rezultāts pie zemāka reklāmas budžeta, jo reklāma maksimāli precīzi atbilst tam, ko potenciālais pircējs meklē.
Manuālās reklāmas kampaņas. Tās tiek veidotas paralēli automatizācijas stratēģijām, jo visi manuālo kampaņu uzstādījumi ir pārvaldāmi un ietekmējami. Galvenais nosacījums – fokusēties uz ROAS un CPO. Galvenais pieprasījums meklētājprogrammās rodas tieši meklējot to galvenos produktus – picas. Paplašināt sasniedzamo auditoriju bija izaicinājums. Lai to sasniegtu, mēs pievienojām kampaņas par sekundāriem, bet saistītiem ar picu meklējumiem un auditoriju: bērnu un citām ballītēm, pasākumiem dabā, treniņiem utt.
Rezultātā auditorijas sasniedzamība pieauga par 26%, bet ieņēmumi no apmaksātām reklāmām pieauga par 5%.
Panākumi: ievērojami palielināti ieņēmumi no veiktajiem meklējumiem pēc konkurentiem.
Papildu automatizācijas rīki. Reklāmas tekstu automātiskie iestatījumi, pie kuriem vieni reklāmas teksti automātiski nopauzējas un ieslēdzas citi. Izcils rīks veiksmīgām lielpārdošanas un īslaicīgu akciju kampaņām. Rīka iestatījumi izslēdz cilvēcisko kļūdu, kā rezultātā lietotājam netiek rādītas neaktīvas akcijas.
Google Display mērķis ir Reach un zīmola atpazīstamība (arvien plašāka auditorijas uzrunāšana), kā arī remārketings ir nozīmīgs auditorijas strukturēšanai: “aukstā/new” (tie, kuri nav bijuši mājas lapā vismaz 30 dienas), “siltā/returning (dažāda mijiedarbība ar piedāvājumiem, cross sales, up-sale) un look-a-like auditorija.
Auditorijas segmentēšana notiek pēc:
Kreatīvi. Tiek testēti dažādi Facebook un Instagram vizuālo materiālu veidi.
Tiek izmantots remārketings. Veikti dažādi segmentēšanas testi pēc preču cenām, piemēram, rādīt preces ar cenu no X euro un no Y euro. Tiek analizēti iegūtie rezultāti pēc ROAS (Return on Ads Spend).
Auditoriju strukturēšana: “aukstā/new” (tie, kas vismaz 30 dienas nav bijuši mājas lapā), “siltā/returning” (dažāda mijiedarbība ar piedāvājumiem, cross sales, up-sale) un look-a-like auditorija. Klientu look-a-like auditorijas noteikšana ir pamatā uz pircēju pirkšanas cikla novērtēšanas analīzes. Tā tiek balstīta uz pircējiem ar augstāko ROAS un ieņēmumiem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.