Par 45 % vairāk jaunu pieteikumu mēneša laikā

Par uzņēmumu:

Uzņēmums SmartTel Plus, darbojas B2B jomā, piedāvājot uzņēmumiem IP telefonijas pakalpojumus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Čehijā, virtuālās telefonijas sistēmas biznesam, nodrošinot kvalitatīvus sakarus, kā arī mākoņpakalpojumus IP telefonijas jomā.

Mērķi:

Uzņēmums vērsās pie aģentūras brīdī, kad tika nolemts iekarot jaunus tirgus un uzsākt savu pakalpojumu pārdošanu piecās Eiropas valstīs, konkurējot ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem šajās valstīs.

Aģentūrai tika uzstādīti 3 konkrēti mērķi:

  1. kampaņas laikā jāpanāk jaunu pieteikumu skaitu.
  2. reklāmas kampaņa jāveido un jāoptimizē tā, lai pieteikumi konvertētos maksājošos klientos.
  3. tika noteikti konkrēti reklāmas izmaksu “griesti” (CPA), cik klients bija gatavs tērēt viena jauna klienta piesaistei.

Risinājumi:

Pirmais sadarbības mēnesis tika definēts kā testa mēnesis, kad, atbilstoši nospraustajai reklāmas kampaņas stratēģijai, tika veiktas sekojošas darbības:

Izmantotie rīki:

Rezultāti:

Divu pirmo kampaņas mēnešu laikā plānotais rezultāts tika sasniegts ar uzviju:

Mēneša laikā ir izdevies piesaistīt par 45 % vairāk jaunu pieteikumu, salīdzinot ar plānoto.

image3

Viena pieteikuma (konversijas) izmaksas ir par 25 % mazākas nekā plānots. 

Rezultātā uzņēmums pieņēma lēmumu palielināt reklāmas budžetu, kas konvertējās vēl lielākā reālo klientu skaitā. Turpmākās kampaņas gaitā konversiju izmaksas nerpārsniedza klienta uzstādītās robežas. Arī pieteikumu skaits tika izpildīts.

image2

Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI