Lietotāja mājas lapā pavadītā laika pieaugums par 90%

Īsumā par klientu:

Vadošais  grīdas segumu tirgotājs Latvijā. SIA “Anitra”, jau no 1991. gada rūpējas  par kvalitatīvām, ilgi kalpojošām un vizuāli pievilcīgām grīdām gan privātajos interjeros, gan sabiedriskajās telpās. Palīdz izvēlēties piemērotākos grīdas segumus no pilna segumu klāsta, tos ieklāt, kā arī organizēt korektu segumu uzkopšanu.

Mērķis:

• Mājaslapas optimizācija

• Mājaslapas redzamības palielināšana meklētājprogrammās

• Mājaslapas apmeklējuma palielināšana

• Saskaņoto atslēgvārdu pozīciju paaugstināšana Google Meklētājā

Problēma:

Pirmajos 6 mēnešos sadarbības laikā, mājaslapas apmeklējumu skaits pieauga par 16%, bounce rate samazinājās par 13%, bet lietotājs mājaslapā pavadīja par 90% vairāk laika.

Kas tika izdarīts:

Rezultāts:

Sadarbības pirmajā pusgadā  laikā apmeklējums pieauga par 16 %, bounce rate samazinājās par 13%, mājaslapā pavadītais laiks pieauga par 90 %.

Kad tika ieviestie visi plānoti darbi, apmeklējums pieauga par 85 %, bounce rate samazinājās par 10 % un vidējais mājaslapas ilgums palielinājās par 2 %.

Apply for a free consultation

    • we will evaluate the return on existing advertising campaigns;
    • we will analyse the technical side of the advertising campaign or website;
    • we will provide 3–5 recommendations ** for improving the results and achieving the goal.

    **We will be able to provide recommendations if access to Google Analytics is provided.

    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI