The increase of the user time spent on the webpage by 90%

Īsumā par klientu:

Vadošais  grīdas segumu tirgotājs Latvijā. SIA “Anitra”, jau no 1991. gada rūpējas  par kvalitatīvām, ilgi kalpojošām un vizuāli pievilcīgām grīdām gan privātajos interjeros, gan sabiedriskajās telpās. Palīdz izvēlēties piemērotākos grīdas segumus no pilna segumu klāsta, tos ieklāt, kā arī organizēt korektu segumu uzkopšanu.

Mērķis:

• Mājaslapas optimizācija

• Mājaslapas redzamības palielināšana meklētājprogrammās

• Mājaslapas apmeklējuma palielināšana

• Saskaņoto atslēgvārdu pozīciju paaugstināšana Google Meklētājā

Problēma:

During the first 6 months of cooperation, website traffic has increased by 16%, bounce rate decreased by 13%, user time spent on the webpage increased by 90%.

Kas tika izdarīts:

Rezultāts:

Sadarbības pirmajā pusgadā  laikā apmeklējums pieauga pa 16 % , bounce rate samazinājās 13% , pavadītājs laiks pieauga pa 90 %.

Kad tika ieviestie visi plānoti darbi , apmeklējums pieauga pa 85% , bounce rate samazinājās pa 10 % un vidējais mājaslapas ilgums palielinājās pa 2%.

Apply for a free consultation

    • we will evaluate the return on existing advertising campaigns;
    • we will analyse the technical side of the advertising campaign or website;
    • we will provide 3–5 recommendations ** for improving the results and achieving the goal.

    **We will be able to provide recommendations if access to Google Analytics is provided.

    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI