Mēs jūs nepārsteigtu, ja teiktu, ka Google Ads ir kļuvis par neaizstājamu rīku jebkuram uzņēmumam, kurš vēlas palielināt apmeklējumu uz mājas lapu. Pamatojoties uz 2019. gada statistiku, patērētāji Google meklētājā veic vairāk nekā 160 miljardi meklējumu pēc atslēgas vārdiem mēnesī , savukārt Google tīkls ir pieaudzis līdz 2 miljoniem mājas lapu un aplikāciju. Iespaidīgi, vai ne?
Kate Taurina
Business Development Manager
RealWeb Marketing Agency
Viss augstākminētais izklausītos lieliski, ja mēs nedzīvotu pilnīgas digitālās transformācijas laikmetā, kad uzņēmumi nepārtraukti meklē rīkus reklāmas kampaņu optimizēšanai un automatizēšanai. Uzņēmumu pieprasījumam ir bijusi galvenā loma, lai Google izstrādātu unikālu reklāmas rīku ar nosaukumu Google Search 360. Kādas tad ir šī rīka atšķirības un ieguvumi?
Search 360 ir novatorisks rīks, kas reklāmdevējiem sniedz iespējas izveidot, optimizēt, pārvaldīt, pielāgot un rediģēt reklāmas kampaņas vairākos kontos vienlaicīgi, piemēram, Yahoo, Microsoft Ads (ex. Bing), Baidu un Google Ads. Šie četri pelnīti tiek ierindoti pasaules TOP4 vadošo meklētājsistēmu uzņēmumu sarakstā. Šajās meklētājsistēmās tiek veikti līdz pat 180 miljardi meklējumu mēnesī. Search 360 ļauj apkopot informāciju no visiem četriem avotiem un reāllaikā automatizēt kampaņas. Runājot par reklāmu automatizāciju, mārketinga speciālisti viegli var automatizēt ikdienas uzdevumus – sākot no atslēgvārdu izveides līdz kampaņu izmaiņu kopēšanai no vienas reklāmas sistēmas uz citu. . Konversiju optimizētājs apkopo un papildina mārketinga kampaņas ar datiem no jebkuriem mājas lapas apmeklējuma rezultātiem (sesijas, aizpildītas formas, maksājumi utt.). Tā rezultātā reklāmas kampaņas tiek nepārtraukti papildinātas ar reāllaikā iegūtiem datiem par auditorijas performanci (reklāmdevēja uzstādīto mērķu izpildi). tāpēc Reklāmdevējam paplašinās iespējas uzlabot kampaņas un optimizēt arvien arežģītākas konversijas.
Google Search 360 mākslīgais intelekts (en.: Machine learning) mārketinga speciālistiem ļauj vienotā platformā pārvaldīt budžetus, sekot strukturālām kampaņu izmaiņām, notikumu izraisītām izmaiņām un daudz ko citu.
Automātiski izveidojiet mazākas produktu grupas, lai palīdzētu sasniegt labākus pārdošanas
Automātiski pievienojeit mērķa auditorijas sarakstus (RLSA, līdzīgas mērķauditorijas,kKlientu atbilstība u.c..)
Automātiski optimizējiet atrašanās GEO, balstoties uz Jūsu kampaņas mērķiem
Definējiet un optimizējiet, lai sasniegtu precīzus biznesa mērķus
Iegūstiet kampaņu detalizētu pārvaldību un pielāgošanu
Ieguvums no pilnīga caurspīdīguma, pārraugot katra mērķa sasniegšanu
Vēl viena rīka iezīme ir iespēja izveidot cenu noteikšanas stratēģiju visos kontos un automatizēt vairāksolīšanu.
Google Search 360 mārketinga speciālistiem sniedz plašas iespējas izmantot milzīgu datu plūsmu, lai veidotu reklāmas kampaņas, reklāmu grupas, atslēgvārdus, Google Ads mājas lapu saites un iestatītu Smart Bidding, kā rezultātā tiek iegūts vairāk konversiju, netiek pārsniegis budžeti un kampaņu noteiktie CPA un ROI. Atjauninot rīka datus, Search Ads 360 automātiski atjaunina izveidotās kampaņas. Mēs, RealWeb, pielietojot šo rīku, esam sasnieguši iespaidīgus rezultātus kampaņu optimizācijā un automatizācijā, tāpēc esam gatavi dalīties pieredzē ar Jums.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.