Huawei

Jauno produktu popularizēšana un mērķa auditorijas piesasite

Dorado uzglabāšanas sistēma

WiFi6

Flash atmiņas sistēma             

Periods : Janvāris 2019 – Aprīlis 2019

Auditorija: BDM, IT DM, IT Pro, Reach auditorija – ieinteresēti IT

GEO: Eiropa

Mērķi:

Palielināt zināšanas par HUAWEI kā modernu rūpniecības ICT risinājumu ražotāju un radīt interesi par šo produktu kategoriju, apsteidzot citus zīmolus.

Izveidot asociāciju starp progresīviem ICT risinājumiem rūpniecībai un HUAWEI zīmolu.
Kļūt par pārdošanas līderi starp modernu rūpniecības ICT risinājumu ražotājiem

KOMUNIKĀCIJAS MĒRĶI

Iesaistīt zīmolu komunikācijā ar nozares ekspertiem. Mainīt attieksmi pret zīmolu. Stāstīt par risinājumiem.

Izveidot “problēmu” un iedot tai gatavu risinājumu. Apraksīt iespējamos lietošanas scenārijus

Stimulēt risinājumu iegādi.

Komunikācijas mērķu risinājums

Lai sasniegtu uzstādītos mērķus, ir svarīgi koncentrēties uz šādiem faktoriem:

Veicināšanas instrumenti

Budžeta sadalījums

Mēneša rezultāti: CPC un apmeklējuma izmaiņas

Maksa par klikšķi: plānotais un sasniegtais (Eur)

Klikšķi: Plānots pret sasniegto

Maksa par klikšķi: plānotais un sasniegtais (Eur)

47,86%

CPC optimizācija

Klikšķi: Plānots pret sasniegto

36,51%

Mērķa auditorijas apmeklējuma pieaugums

Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI