Yandex Direct

APPLY FOR A FREE CONSULTATION

    • we will evaluate the return on existing advertising campaigns;
    • we will analyse the technical side of the advertising campaign or website;
    • we will provide 3–5 recommendations ** for improving the results and achieving the goal.

    **We will be able to provide recommendations if access to Google Analytics is provided.

    Latvijā Yandex ir trešā populārākā meklētajsistēma pēc Google un Youtube. Ar šo  reklāmas platformu Jums ir iespēja uzrunāt krievvalodīgo auditoriju, kas lieto pašu Yandex meklētāju un pat uzrunāt auditoriju, kas apmeklē mājaslapas ar krievu saturu. Salīdzinoši zemās izmaksas, padara šo kanālu par lielisku papildinājumu esošai digitālā mārketinga stratēģijai.

    Vai kaut kas no šī izklausās pazīstams?

    Ja augstāk minētais kaut daļēji atspoguļo jūsu situāciju, tad ziniet, ka neesat vienīgais. Mēs šīs problēmas risinām katru dienu un varam jums palīdzēt.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Yandex reklāmu:

    Ideālā scenārijā mēs gribam, lai potenciālais klients ierauga reklāmu, reaģē un pēc tam iegādājas produktu. Diemžēl, realitāte šis pirkuma ceļš mēdz būt stipri garāks – ieraudzīja reklāmu, apskatīja preci, izlasīja atsauksmes, izvērtēja konkurentu piedāvājumus, gaidīja, kad kāds izziņos atlaides un tikai pēc 20 dienām veica iegādi.

    Ja kādā no posmiem potenciālais klients jūs neierauga vai iegūst negatīvu pieredzi ar jūsu zīmolo, jūs riskējat zaudēt šo klientu. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai ar investīcijām Yandex reklāmā, jūs sasniedzat vēlamos pārdošanas rezultātus ar jums vēlamo ROAS, ņemot vērā klientu sarežģītos pirkuma ceļus.

    Stratēģijas izveidē mēs iekļausim kā Yandex reklāma spēj veicināt pārdošanu un kādi vēl rīki var nodrošināt jūsu KPI sasniegšanu.

    Pateicoties kopējai pieredzei, mēs jau no pirmās dienas zinām, kāda Yandex reklāmas vadīšanas pieeja un stratēģija var palīdzēt iegūt tūlītējus pārdošanas pieaugumus.

    Atskaites tiek veidotas, izmantojot Google Data Studio atskaišu platformu. Tā sniedz iespēju sagatavot pārskatāmas un vizuālas atskaites par svarīgākajiem reklāmas aspektiem.

    Regulāri saņemsiet rekomendācijas no speciālista – par reklāmas kampaņu uzlabošanu, idejas mājaslapas pilnveidošanai, jaunu rīkus un fīčas, kas var palīdzēt pārsniegt noteiktos KPI.

     

    Kā mēs strādājam ar Yandex reklāmu meklētājā:

    Pirms ķeramies klāt pie reklāmu veidošanas mums ir svarīgi zināt Jūsu KPI jeb izmērāmu rezultātu, ko ir nepieciešams sasniegt. Šāda pieeja ļaus mūsu speciālistiem koncentrēties uz reklāmas aspektiem, kas var tiešā veidā ietekmēt KPI izpildi.

    1

    Atslēgvārdu atlase un segmentēšana

    Veiksmīgai Yandex meklētāja kampaņai pamatā ir atslēgvārdu izpēte. Izmantojam Wordstat un citus rīkus, kas mums palīdz atlasīt maksimāli saistošus vārdus un frāzes, ko cilvēki lieto Yandex meklētājā, lai atrastu Jūsu pakalpojumu un produktu.

    Kad tie ir ievākti, speciālists veic to segmentēšanu pa saistošām atslēgvārdu grupām un piemeklē piemērotākas piezemēšanās lapas no Jūsu vietnes. Tādā veidā nodrošinot Jūsu reklāmai vismazāk iespējamo klikšķa cenu, pasniedzot lietotājam vissaistošāko informāciju.

    2

    Konkurentu izpēte

    Pirms veidojam pirmo reklāmas tekstu, speciālists izpēta kādu reklāmu pasniedz konkurenti un kāda informācija atspoguļojas Yandex meklētāja organiskajos rezultātos uz atlasītajiem atslēgvārdiem. Tādā veidā mēs varam noskaidrot, ko jūsu potenciālie klienti vēlas uzzināt, kas tiem ir svarīgs un kas tos motivē konvertēties.

    3

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir trenēti un pieredzējuši pieņemt lēmumus, kas balstīti uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Yandex Direct reklāmas platformā. Pēc vajadzības tiek pieslēgti papildrīki, kas ļauj veikt vēl detalizētāku analīzi.

    4

    Remarketings

    Tā ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kas ir apmeklējuši jūsu mājaslapu, veidojot personalizētas reklāmas. Praksē, šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu.

    5

    Optimizācija

    Katrs reklāmas konts un kampaņa tiek regulāri monitorēta. Tiks regulāri veikti “tīrīšanas darbi” jeb atslēgvārdu izslēgšana no reklāmas, kas neģenerē konversijas. Tiks veidotas jaunas atslēgvārdu grupas, lai nodrošinātu pēc iespējas zemāku klikšķa cenu. Tiks veiktas korekcijas bidingos, lai intensīvāk pasniegtu reklāmu, kas labi konvertējās un samazināt likmi tiem, kas nedod tūlītēju pienesumu.

    6

    Testēšana

    Status Quo Yandex reklāmā nav draugs. Regulāri tiks testēti dažādi reklāmas elementi – reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un bidinga iestatījumi, atslēgvārdi u.c.

    7

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākuma vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem, atsaucoties uz klienta noteiktajiem KPI. Kā arī tiek izteikti priekšlikumi un rekomendācijas.

    Kā mēs strādājam ar Yandex baneru reklāmu (Yandex RSJA):

    Līdzīgi kā ar Yandex meklētāju, arī priekš baneru reklāmas ir svarīgi saprast jūsu KPI. Tas speciālistam ļaus saprast kā Yandex RSJA var papildināt esošo reklāmas avotu efektivāti.

    1

    Auditorijas atlase

    Pirms tiek palaistas pirmās reklāmas kampaņas, ir svarīgi saprast:

    1)     Kas ir jūsu mērķauditorija – demogrāfija, ģeogrāfija, īpašās iezīmes, intereses u.c.

    2)     Kādu problēmu atrsina jūsu produkts/pakalpojums.

    3)     Kā jūsu produkts/pakalpojums palīdz klientiem.

    4)     Kādas ir jūsu produkta/pakalpojuma priekšrocības.

    Šī informācija palīdzēs mums izveidot saistošas un uzrunājošas reklāmas dažādos formātus kā arī jau no pirmās dienas uzrunāt visatbilstošāko mērķauditoriju.

    2

    Lietotāju segmentācija

    Katrs lietotājs var atrasties citā pirkšanas posmā, tādēļ tie tiks iedalīti dažādos segmentos, balstoties uz to uzvedību, lai pēc tam parādītu vissaistošāko reklāmu, kas radīs pozitīvu iespaidu par jūsu zīmolu.

    3

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir trenēti un pieredzējuši pieņemt lēmumus, kas balstīti uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Yandex Direct reklāmas platformā. Pēc vajadzības tiek pieslēgti papildrīki, kas ļauj veikt vēl detalizētāku analīzi.

    4

    Remarketings

    Tā ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kas ir apmeklējuši jūsu mājaslapu, veidojot personalizētas reklāmas. Praksē, šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu.

    5

    Optimizācija

    Katra Yandex RSJA kampaņa tiek regulāri monitorēta.

    1)     Tiks atslēgtas auditorijas, kas nesasniedz nospraustos KPI.

    2)     Veidotas jaunas auditorijas – look-a-like, balstoties uz atslēgvārdiem un konkurentu domēniem.

    3)     Testētas dažādas auditorijas, balstoties uz interešu kombinācijām.

    4)     Reklāmas tekstu un vizuāļu nomaiņa vai korekcija.

    5)     A/B testu veikšana, lai noteiktu, kurš reklāmas elements spēj ģenerēt labāku rezultātu.

    6

    Testēšana

    Status Quo Yandex RSJA reklāmā nav draugs. Regulāri tiks testēti dažādi reklāmas elementi – reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un bidinga iestatījumi, atslēgvārdi u.c.

    7

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākuma vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem par pagājušo periodu, atsaucoties uz klienta noteiktajiem KPI.

    Stratēģiska pieeja pārdošanas apjomu palielināšanai

    Yandex reklāma ir tikai daļa no veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas. Ņemot vērā, ka tā aptver tikai daļu no kievvalodīgo runājošās auditorijas, tad nedrīkst aizmirst par lietotājiem, kas meklē jūsu produktu vai pakalpojumu Latvijas populārākajā meklētājsistēmā – Google.

    Lai maksimizētu pārdošanas iespējas, ir svarīgi izmantot vairākus reklāmas avotus vienlaicīgi, kas ir spējīgi strādāt tandēmā.

    Reklāmas risinājumi, kas iet roku-rokā ar Yandex reklāmu:

    Šie ir tikai daži no reklāmas avotiem, kas ir spējīgi viens otru papildināt. Ja vēlies noskaidrot, kuru risinājumu kombinācija ir piemērota tavam biznesam, spied zemāk un piesaki konsultāciju.

    Pieteikties bezmaksas konsultācijai

      • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
      • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
      • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

      ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI