Microsoft Ads Reklāma

microsoft

APPLY FOR A FREE CONSULTATION

    • we will evaluate the return on existing advertising campaigns;
    • we will analyse the technical side of the advertising campaign or website;
    • we will provide 3–5 recommendations ** for improving the results and achieving the goal.

    **We will be able to provide recommendations if access to Google Analytics is provided.

    Plašāk pazīstams kā Bing Ads. Tas piedāvā reklāmas iespējas Bing meklētājā. Princips ir ļoti līdzīgs kā Google Ads, tikai ar 2 reizes zemākām klikšķa cenām. Microsoft Advertising ir lielisks papildinājums jau esošai digitālā mārketinga stratēģijai.

    Vai kaut kas no šī izklausās pazīstams?

    Ja augstāk minētais kaut daļēji atspoguļo jūsu situāciju, tad ziniet, ka neesat vienīgais. Mēs šīs problēmas risinām katru dienu un varam jums palīdzēt.

    Jūsu ieguvumi, uzticot mums Microsoft Ads reklāmu:

    Ideālā scenārijā mēs gribam, lai potenciālais klients ierauga reklāmu, reaģē un pēc tam iegādājas produktu. Diemžēl, realitāte šis pirkuma ceļš mēdz būt stipri garāks – ieraudzīja reklāmu, apskatīja preci, izlasīja atsauksmes, izvērtēja konkurentu piedāvājumus, gaidīja, kad kāds izziņos atlaides un tikai pēc 20 dienām veica iegādi.

    Ja kādā no posmiem potenciālais klients jūs neierauga vai iegūst negatīvu pieredzi ar jūsu zīmolo, jūs riskējat zaudēt šo klientu. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai ar investīcijām Google Ads Display reklāmā, jūs sasniedzat vēlamos pārdošanas rezultātus ar jums vēlamo ROAS, ņemot vērā klientu sarežģītos pirkuma ceļus.

    Stratēģijas izveidē mēs iekļausim kā Microsoft reklāma meklētājā spēj veicināt pārdošanu un kādi vēl rīki var nodrošināt jūsu KPI sasniegšanu.

    Pateicoties kopējai pieredzei, mēs jau no pirmās dienas zinām, kāda Microsoft reklāmas vadīšanas pieeja un stratēģija var palīdzēt iegūt tūlītējus pārdošanas pieaugumus.

    Atskaites tiek veidotas, izmantojot Google Data Studio atskaišu platformu. Tā sniedz iespēju sagatavot pārskatāmas un vizuālas atskaites par svarīgākajiem reklāmas aspektiem.

    Regulāri saņemsiet rekomendācijas no speciālista – par reklāmas kampaņu uzlabošanu, idejas mājaslapas pilnveidošanai, jaunu rīkus un fīčas, kas var palīdzēt pārsniegt noteiktos KPI.

     

    Klientu dienās jums būs iespēja iepazīt visu mūsu komandas sastāvu. Iegūt jaunas zināšanas digitālā mārketinga jomā, kas var noderēt jūsu ikdienā. Satikt citu nozaru speciālistus un apmainīties ar idejām. Kā arī jūs sagaida gardas uzkodas un vēl gardāka kafija.

    Kā mēs strādājam ar Microsoft reklāmu meklētājā:

    Pirms ķeramies klāt pie reklāmu veidošanas mums ir svarīgi zināt Jūsu KPI jeb izmērāmu rezultātu, ko ir nepieciešams sasniegt. Šāda pieeja ļaus mūsu speciālistiem koncentrēties uz reklāmas aspektiem, kas var tiešā veidā ietekmēt KPI izpildi.

    1

    Atslēgvārdu atlase un segmentēšana

    Veiksmīgai Microsoft meklētāja kampaņai pamatā ir atslēgvārdu izpēte. Izmantojam Keyword Planner un citus rīkus, kas mums palīdz atlasīt maksimāli saistošus vārdus un frāzes, ko cilvēki lieto Bing meklētājā, lai atrastu Jūsu pakalpojumu un produktu.

    Kad tie ir ievākti, speciālists veic to segmentēšanu pa saistošām atslēgvārdu grupām un piemeklē piemērotākas piezemēšanās lapas no Jūsu vietnes. Tādā veidā nodrošinot Jūsu reklāmai vismazāk iespējamo klikšķa cenu, pasniedzot lietotājam vissaistošāko informāciju.

    2

    Konkurentu izpēte

    Pirms veidojam pirmo reklāmas tekstu, speciālists izpēta kādu reklāmu pasniedz konkurenti un kāda informācija atspoguļojas Bing meklētāja organiskajos rezultātos uz atlasītajiem atslēgvārdiem. Tādā veidā mēs varam noskaidrot, ko jūsu potenciālie klienti vēlas uzzināt, kas tiem ir svarīgs un kas tos motivē konvertēties.

    3

    Analītiska pieeja

    Speciālisti ir trenēti un pieredzējuši pieņemt lēmumus, kas balstīti uz datiem. Pirms tiek veiktas jebkādas izmaiņas, speciālists izpēta pieejamos datus. Tie tiek pētīti gan Google Analytics, gan Microsoft reklāmas platformā. Pēc vajadzības tiek pieslēgti papildrīki, kas ļauj veikt vēl detalizētāku analīzi.

    4

    Remarketings

    Tā ir iespēja atkārtoti uzrunāt lietotājus, kas ir apmeklējuši jūsu mājaslapu, veidojot personalizētas reklāmas. Praksē, šāda veida kampaņas ģenerē vislabāko pārdošanas rezultātu.

    5

    Optimizācija

    Katrs reklāmas konts un kampaņa tiek regulāri monitorēta. Tiks regulāri veikti “tīrīšanas darbi” jeb atslēgvārdu izslēgšana no reklāmas, kas neģenerē konversijas. Tiks veidotas jaunas atslēgvārdu grupas, lai nodrošinātu pēc iespējas zemāku klikšķa cenu. Tiks veiktas korekcijas bidingos, lai intensīvāk pasniegtu reklāmu, kas labi konvertējās un samazināt likmi tiem, kas nedod tūlītēju pienesumu.

    6

    Testēšana

    Status Quo Microsoft reklāmā nav draugs. Regulāri tiks testēti dažādi reklāmas elementi – reklāmas saturs un pasniegšanas veids, kampaņu un bidinga iestatījumi, atslēgvārdi u.c.

    7

    Rezultāta apkopošana

    Katra mēneša sākuma vai pēc pieprasījuma tiek sagatavots apkopojums par reklāmas rezultātiem, atsaucoties uz klienta noteiktajiem KPI. Kā arī tiek izteikti priekšlikumi un rekomendācijas.

    Stratēģiska pieeja pārdošanas apjomu palielināšanai

    Ar vien vairāk uzņēmumu saprot digitālā mārketinga nozīmi biznesa mērķu sasniegšanā. Kā rezultātā konkurenti ir spējīgi pārvilināt potenciālos klientus, pirms tiem ir nepieciešamība pēc produkta.

    Lai nepieļautu tādas situācijas, ir svarīgi izmantot vairākus reklāmas avotus vienlaicīgi, kas ir spējīgi strādāt tandēmā.

    Reklāmas risinājumi, kas iet roku-rokā ar Microsoft Ads meklētāja reklāmu:

    Šie ir tikai daži no reklāmas avotiem, kas ir spējīgi viens otru papildināt. Ja vēlies noskaidrot, kuru risinājumu kombinācija ir piemērota tavam biznesam, spied zemāk un piesaki konsultāciju.

    APPLY FOR A FREE CONSULTATION

      • we will evaluate the return on existing advertising campaigns;
      • we will analyse the technical side of the advertising campaign or website;
      • we will provide 3–5 recommendations ** for improving the results and achieving the goal.

      **We will be able to provide recommendations if access to Google Analytics is provided.

      PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI