Tas nav noslēpums, ka AR ir mārketinga nākotne, kā arī ka tas palīdzēs uzlabot pārdošanas rezultātus ne tikai lielajiem, bet visiem brendiem. Pētījuma autori no Hongkongas universitātes un Singapūras Menedžmenta universitātes Yong-Chin Tan, Sandeep Chandukala un Srinivas Reddy publicēja pētījumu žurnālā ‘’The Journal of Marketing’’, kas pētīja AR ietekmi mazumtirdzniecības nozarē. Galvenais secinājums bija tāds, ka AR palīdz pārdot dārgos, bet ne tik populāros produktus.
AR for untwisted brands.
AR technoloģiju izmantošanai ir pozitīvs efekts uz pārdošanu. AR ir ievērojams īpaši iespaidīgs efekts pārdošanas sfērā mazāk populāriem brendiem un produktiem. Mazumtiorgotāji, kas pārdod plašu produktu klāstu, var izmantot paplašināto realitāti, lai stimulētu nišas pieprasījumu. AP arī palīdzēs izliīdzināt tirgus laukumu mazo brendu labklājībai. Pētījuma autori saka, ka šādiem zīmoliem būs vislielākais ieguvums no AR iespējotu attēla reklāmu izlaišanas tādās reklāmas platformās kā Facebook vai YouTube.
AR for luksusa brendiem.
Pārdošanas apjomu palielināšanu, pateicoties AR, varēs manīt arī luksusa produktu pārdevēji. Tehnoloģijas palīdzēs kompānijām saskatīt apgrozījuma pieaugumu. Mazumtirgotāji, kas pārdod luksusa produktus, var izmantot AR, lai paātrinātu klienta ceļu līdz pirkumam un vilcināsanos procesa laikā.
AR jaunajiem klientiem
Klienti, kuriem nav īpaši zināmi interneta pārdošanas kanāli, vairāk slieksies pirkt preces pēc tā, kad būs redzējuši AR mārketingu. Šajā gadījumā, pētījuma autori iesaka to, ka AR var veicināt tiešsaistes kanālu ieviešanu un kategoriju paplašināšanu. Iepriekšējie pētījumi ir parādījuši, ka daudzkanālu klienti ir izdevīgāki, tāpēc viskanālu mazumtirgotāji var izmantot AR, lai mudinātu savus bezsaistes klientus pāriet uz tiešsaistes kanāliem.
AR klientu izklaidēšanai
Mārketinga speciālisti var izmantot AR iespējas, lai piesaistītu traffic fiziskajām lokācijām. Piemēram. Walmart sadarbībā ar DC Comics un Marvel ir izveidojuši speciālas tematikas displejus ar ekskluzīvu supervaroņu AR saturu Walmart veikalos. Neskatoties uz to, ka šis rada jaunu pieredzi klientiem, displeji arī iesaka pircējiem apskatīt citas ailes veikalā.
AR prezentācijām.
Pateicoties interaktīvajam formātam, AR ir efektīvs līdzeklis satura un informācijas piegādei. Piemēram, automobiļu ražotāji Toyota un Hyundai ir izmantojuši AR, lai palīdzētu klientiem novērtēt viņu jaunos automašīnu modeļus. Izmantojot paplašināto realitāti, viņi spilgti un vizuāli pievilcīgi demonstrēja galvenās iezīmes un novatoriskās tehnoloģijas.
AR navigācijai.
Paplašinātā realitāte var tikt izmantotu, lai atrastu veikalus. Walgreens un Lowe zīmoli ir izstrādājuši veikala navigācijas lietotnes, kas uzliek reālā laika norādes, lai pircējus novirzītu uz pareizo produktu, kā arī paziņotu, ka tuvumā atrodas reklāmas priekšmeti.
AR produkta novērtēšanai.
AR arī palīdz lietotājiem vizualizēt, kā produkti izskatīsies viņu interjerā. Piemēram, IKEA izmanto AR, lai reālajā laikā nodotu reālistiskus trīsdimensiju mēbeļu modeļus klientu mājām. Tādā veidā cilvēki, neveicot nekādus mērījumus, var viegli noteikt, vai lietas iederas telpā.
Uniqlo un Topshop savos veikalos ir ieviesuši to pašu tehnoloģiju, lai klientiem nebūtu jāmaina apģērbs. Papildu AR priekšrocība ir iespēja klientam prezentēt plašāku produktu klāstu nekā veikalā. Tas ir īpaši svarīgi liela izmēra izstrādājumu ražotājiem, kas izgatavoti pēc pasūtījuma.
AR patīkamai pēcgaršai pēc pirkuma.
Lego nesen izlaida vairākus speciāli izstrādātus konstruktoru komplektus, kas apvieno fizisko un virtuālo spēles gaitu. Ar īpašas lietojumprogrammas palīdzību, LEGO animācijas varoņi atdzīvojas un mijiedarbojas ar dizainera detaļām caur AR tehnoloģiju, radot pilnīgi jaunu spēli. McDonald’s ir izmantojis paplašināto realitāti, lai kliedētu mītus par savu produktu kvalitāti. Izmantojot trīsdimensiju animāciju, ātrās ēdināšanas ķēde klientiem stāsta par viņu iegādāto pārtikas produktu sastāvdaļu izcelsmi.
Kopā ņemot, šie atklājumi pierāda to, ka AR ir visefektīvākais ir tad, kad ar neskaidrība par produktu ir augsta. Ar šī palīdzību, pārdevēji var izmantot paplašināto realitāti, lai samazinātu klientu neskaidrību un palielinātu pārdošanas rezultātu.
Taken together, these findings prove that AR is most effective when the uncertainty associated with the product is high. In this way, sellers can use augmented reality to reduce customer uncertainty and boost their sales.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.