Apple Search Ads, arī zināms kā ASA, ir iegūšanas kanāls, kas savieno mārketinga speciālistus ar pareizo mērķa auditoriju. Ar Apple Search Ads palīdzību aplikācijas tirgotājs var uzlabot aplikācijas redzamību App Store platformā. Šis kanāls strādā pēc šāda principa: visaugstākais solītājs tiek pie iespējas izvietot savu reklāmu uz specifisku atslēgas vārdu. Kopumā, ir pieejamas 2 opcijas aplikāciju torgotajiem: Apple Search Ads Basic un Apple Search Ads Advanced. Galvenā atšķirība starp tiem ir starp rīkiem, kurus iespējams izmantot jūsu reklāmas kampaņā.
Reklāmas jūsu kampaņai tiek izveidotas automātiski – jums ir tikai jāpastāsta par jūsu aplikāciju, jāuzvēlas mērķa auditorijas lokācija, jāuzstāda budžets mēneša ietvarā un Apple visu pārējo izdarīs jūsu vietā. Viena interesanta opcija ir iespēja izvēlēties, vai jūsu reklāmu rādīt uz iPhone, iPad, vai arī abām ierīcēm, lai pārliecinātos, ka jūsu kampaņa ir pielāgota tieši jūsu vajadzībām.
Viena svarīga lieta, ko akcentēt, ir tas, ka uz doto brīdi šis mārketinga kanāls nav pieejams visās pasaules valstīs. Šobrīd, tas aptver 61 valsti, lielākoties tas atrodas Eiropā (ja precīzāk – 26). Apple Search Ads nav pieejams Baltijas un Okeānijas reģionos, lielākajā daļā Centrālamerikas (izņemot Meksiku), kā arī daudzas Āfrikas valstīs. Abu tipu produkti ir pieejami visās valstīs, kuras šobrīd aptver šis kanāls. Šis mārketinga kanāls paplašinās diezgan ātri, tāpēc mēs varam turpmāk gaidīt iespaidīgus jaunumus no Apple tuvākajā nākotnē.
Saistībā ar to, ka Apple piedāvā 2 dažādus produktus, mēs spējam saskatīt būtiskas atšķirīas starp tiem. Apple Search Ads Basic ir piemērots aplikāciju izstrādātājiem. Tas var palielināt aplikāciju lejupielāžu skaitu ar minimāliem piepūli ar paredzamu cenu. Cenu veido CPI (Cost-Per-Install jeb Cena-par-Lejupielādi) modelis un jūs varat tikt pie viegli pārskatāmiem datu pārskatiem lai izpētītu to, kā sekmējas jūsu aplikācijai. Maksimālais mēneša budžets ir 10 000 USD uz 1 aplikāciju, kā arī ir iespējams reklamēt 50 dažādas aplikācijas vienlaikus.
Advancētā versija ir pieejama gan aplikāciju izstrādātājiem, kā arī mārketinga aģentūrām un to speciālistiem. Šajā versijā jūs maksājat tikai tad, kad potenciālais klients noklikšķina uz jūsu reklāmas, kā arī tikai par impressions jeb iespaidiem. Pietam, jums ir iespēja tikt pie padziļinātiem datu pārskatiem par jūsu reklāmas sniegumu. Advancētā versija sniedz iespēju izmērīt reklāmas nozīmi un līdzsvarot to ar Apple Attibution API un campaign Management API. Mūsuprāt, ir vēl viena vērā ņemama detaļa šim produkta tipam – jums ir iespēja uzstādīt budžetu bez ierobežojumiem un varat reklamēt neierobežotu aplikāciju apjomu vienlaikus.
Lai jūs spētu saprast, vai Apple Search Ads ir īstais produkts jums, šeit ir 5 galvenie iemesli, kāpēc Apple Search Ads ir vērtīgs produkts jūsu nākamajām mārketinga kampaņām::
Mūsdienās, ir ļoti daudz dažādas strateģijas, kā reklamēt jūsu izstrādātās aplikācijas. Lai spētu saprast kura ir tā pareizā jūsu biznesam, šīs, mūsuprāt, ir 6 visinteresantākās, kuras jums būtu jāpamēgina:
Optimizēt jūsu cenas laika gaitā – viena no opcijām, ko jūs varat izmantot, ieviešot šo mārketinga kanālu, ir Apple piedāvātais cenas apjoms, lai jūs varētu uzvarēt konkrētajās solīšanā. Šo var utilizēt kā pamatu, pirms jūs spējat saprast, kā jums pareizi analizēt Apple Search Ads. Šādā veidā tirgotājam būs iespēja labāk izprast savu aplikāciju, USP un to, kā domā jūsu mērķa auditorija. Ar šiem padomiem jūs būsiet gatavi konkurēt un konvertēt pareizos potenciālos klientus ar pareizajām cenām.
Apple Search Ads aug milzīgā ātrumā. Šis mārketinga kanāls ļauj reklamēt jūsu aplikāciju App Store, lai daudz cilvēku redzētu, kā jūsu lietotne dos labumu. Ko mēs iesakām darīt – sāciet izmantot šo platformu, cik vien ātri iespējams, jūs uzreiz redzēsiet izmaiņas lejupielāžu skaitā īsā laika periodā.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.